Preču pasūtīšana un apmaksa

Informācija pircējam.

Iepirkšanās manislingi.lv ir īpaša, jo:

• Pie mums ir vienīgā vieta Latvijā, kur visa redzamā prece ir uz vietas.
• ManiSlingi.lv mājas lapā ir vislielākais informācijas klāsts par slingiem un mazuļu nēsāšanu, kas palīdzēs Jums izvēlēties piemērotāko.
• Pirms iepirkšanās Jūs vienmēr varat piezvanīt vai uzrakstīt e-pastu (info@manislingi.lv; 26454882), lai noskaidrotu  kādu neskaidru jautājumu. Ja neatbildam, darbojamies ar kādu mazulīti un noteikti jums atzvanīsim.
• Jūs vienmēr varat apskatīt preci klātienē ManiSlingi.lv salonā, Rīgā, Nometņu ielā 7 (ieeja no pagalma 2.stāvā).

Galvenais, droši jautājiet! Mēs esam pieejami! 

Kā pasūtīt?

• Izvēlēties preci un pasūtīt to.
• Aizpildīt visus nepieciešamos laukus pasūtījuma noformēšanas formā.
• Nospiest NOFORMĒT PASŪTĪJUMU.
• Aizpildīt pircēja informāciju un piegādes adreses laukus un nospiest SAGLABĀT DATUS.
• Pēc pasūtījuma saņemšanas mēs jums pēc iespējas tuvākā laikā (pasūtījuma veikšanas dienā) nosūtīsim vēstuli uz Jūsu norādīto e-pasta adresi ar pasūtījuma apstiprinājumu un rēķinu, ja izvēlēsieties maksāt ar pārskaitījumu, vai arī piezvanīsim, ja būs jāvienojas par konsultācijas laiku.

Pasūtījumu var veikt arī:

• Zvanot pa tālruni: 27756577, 26454882.
• Rakstot uz e-pastu: info@manislingi.lv.

Ja kāds pirms Jūsu pasūtījuma ir pasūtījis tieši to pašu preci, kuru jūs un tā ir izrādījusies pēdejā:

Mēs jums piezvanīsim un jūs varēsiet izvēlēties citu preci, sagaidīt, kad prece atkal būs veikalā vai atteikties no pasūtījuma.

 Pasūtījuma apmaksa.

Uz doto brīdi mēs piedāvājam divus pasūtījuma apmaksas veidus:

• Skaidrā naudā saņemot preci ManiSlingi.lv salonā vai izvēloties konsultāciju pie sevis mājās.
• Ar pārskaitījumu uz SIA ATIVE bankas kontu Swedbank AS. Maksājot ar pārskaitījumu, vienmēr vispirms sagaidiet rēķinu no info@manislingi.lv.

 Neapmaksātie pasūtījumi.

Ja Jūs neapmaksājat savu pasūtījumu trīs dienu laikā kopš rēķina saņemšanas no info@manislingi.lv, tad Jūsu pasūtījums tiek anulēts.

Strīdu risināšana.

Visus strīdus un nesaskaņas mēs ar Jums risināsim savstarpēju pārrunu ceļā saskaņā ar LR likumiem.

Informacija par precēm un preču attēli.

Prece var atšķirties no attēla redzamās (jūsu datora ekrāns ne viemēr atspoguļo patieso slinga krāsu). Preču aprakstiem ir informatīva nozīme, parametros vai komplektācijās var būt ražotāju noteiktās izmaiņas vai modifikācijas. Ja vēlaties būt pavisam droši, tad labāk piezvaniet, izstāstīsim jums visu pēdējo informāciju un atsauksmes par konkrēto preci.

Jūsu tiesības.

Saskaņā ar Patērētāju tiesībām, jums ir tiesības atteikties no preces divu nedēļu laikā pēc preces iegādes. Atteikšanās no preces tiek nodrošināta atbilstoši LR likumdošanai (Patērētāju tiesību aizsardzības likuma  10.pants - Distances līgums, 12.pants - Atteikuma tiesības  u.c.).
Šajā gadījumā Jums ir jābūt saglabātai kvītij vai čekam (ja esat maksājis skaidrā naudā) vai rēķinam. Nauda par piegādi šajā gadījumā Jums netiek atgriezta.

 

 

Copyright © 2009 SIA "ATIVE"